☺☻㋡ یه پسر بامزه ㋡☻☺

هيچوقت نتونستم مثل فيلما شيك مسواك بزنم،

هر بار مسواك ميزنم كم مونده از گوشام كف بزنه بيرون :|



نظرات شما عزیزان:

ساقی
ساعت2:31---9 فروردين 1392
من فک کنم این بازیگرا اصا خمیردندون نمی زنن به مسواکشون !
والااااااااااااااااااااااااا ا


golnoush
ساعت16:46---6 فروردين 1392
اگه ی خورده تمرین کنی به زودیه زود یاد میگیری

رهـــــــــــا
ساعت15:52---5 فروردين 1392
دستهایم را تا ابرها بالا برده ای
و ابرها را تا چشمهایم پایین
عشق را در کجای دلم …..
پنهان کرده ای که :
هیچ دستی به آن نمیرسد

سلام دوست من
من سرزده و بی دعوت اومدم وبت
تو هم اگر قابل دوسنتی به وبم بیا که خیلی خوشحال میشم
گلکم میتونی خودت عضو کنی تو وب و خبرنامه
راستی بیا و تو نظرسنجی وبم شرکت کن ببینیم آمارش چطوری میشه
منتظرما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در دو شنبه 5 فروردين 1392برچسب:,ساعت 15:2 توسط محمد |