☺☻㋡ یه پسر بامزه ㋡☻☺

10 تا دانشمند زن نام ببرید؟
10تا مخترع زن نام ببرید؟
10تا فیلسوف زن نام... ببرید؟
10 تا شاعر زن نام ببرید؟
لطفا جواب بدید !!!!
.........نه خدایی جواب بدید آخه هرچی بشر پیشرفت کرده که زحمت پسر جماعت بوده خداییش چه خدمتی کردید برای بشریت؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دیدین جوابی ندارین



نظرات شما عزیزان:

لیلی
ساعت1:45---7 خرداد 1392
ما زیر سازی میکنیم
پشت هر مرد موفق یه زن فهمیده هست
و دیگر هیچ(سکوت)


kiana
ساعت0:03---30 اسفند 1391
سلام
ببین عزیزم همه میدونن تو هم میدونی منم میدونم که تو جوامع ما به زن جماعت میدان پیشرفت نمیدن.برات یه مثال میزنم:ماری کوری,یه دانشمند لهستانی بود که شوهرش بهش میدان پیشرفت داد و اونم از شوهرش جلو زد...


ساقی
ساعت20:53---13 اسفند 1391
1_خودم
2_خودم
3_خودم
4_خودم
5_خودم
6_خودم
7_خودم
8_خودم
9_خودم
10_خودم


sara
ساعت21:46---12 اسفند 1391
اولا بايد بگم اين پسرا همچين تحفه اي هم نستن من با تمامي نظرات دخترا موافقم

elham
ساعت22:31---8 اسفند 1391
اولا سلام دوما شما که اینهمه ادعای زرنگی میکنین از زیر باقالی در نیومدین کنه اگه دختر و زن نبود این مخ ها از کجا پیدا میشدن (اونم به ادعای خودتون) ثالثا قرار نیست که از هر کدوم 10 تا بشمارم یکیش اینجا پشت کامپیوتره بس نیس........... راستی ناگفته نمونه وبت خیلی عالیه کاش منم مثل تو وقت و حوصله داشتم کمی به وب بیچارم میرسیدم

melika
ساعت17:41---6 اسفند 1391
آخه اگه دختر و زن نبود تو که به دنیا نیومده بودی؟

سيب سرخ
ساعت22:36---5 اسفند 1391
اونوخ مي‌شه بفرماييد اين پسرا از كجا به دنيا اومدن؟ از زير بوته به عمل اومدن؟؟؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 5 اسفند 1391برچسب:,ساعت 17:3 توسط محمد |