☺☻㋡ یه پسر بامزه ㋡☻☺

توی بیمارستان،یه پرستار فوق العاده زیبا وجذاب از اتاق عمل سریع میاد بیرون و داد میزنه:
آقای دکتر؟آقای دکتر؟بیمار داره از دست میره ...
من درحالی که لبخندی پرمعنا بر لب دارم سرمو میندازم پایین و از توی کشو دستکشمو در میارم پرستار بلندتر و با التماس میگه:
آقای دکتر عجله کنید ،قلبش از حرکت ایستاده ...
من بازهم با لبخندی معنا دار دستکشارو دستم میکنم ایندفعه همهءپرستارا ودکترا از اتاق میریزن بیرون و فریاد میزنن :
آقای دکتر آقای دکتر بیمار داره میمیره ...
من که دسکشامو دستم کردم با خونسردی به چهرهءتک تکشون نگاه میکنم و میگم:
.
.
.
.
.
.
.
.
آقای دکتر طبقه بالا تشریف دارن ...
بعد سطل آبو با پام هول میدم جلو و همینجور که دارم زمینو تی میکشم توی مه و غبار دور میشم ... :)))



نظرات شما عزیزان:

مطهره
ساعت12:24---11 بهمن 1391
سلام
بهت تبریک میگم وب واقعا باحالی داری به منم سر بزن


سيب سرخ
ساعت0:13---30 دی 1391
كلن همه مردا عادت دارن ملت رو سركار بذارن

mohsen
ساعت21:41---29 دی 1391
salam dadash mitonam chanta az matalebet ro bara webam bar daram? manon misham age j bedi
پاسخ:خواهش میکم داداش مطالب واسه خودته


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 29 دی 1391برچسب:,ساعت 21:13 توسط محمد |